محل لوگو

آموزش کاربردی ترین روش های دفاع از خود


آموزش کاربردی ترین روش های دفاع از خود

 

 

ساده ترین تکنیک های دفاع شخصی که هر کسی می تواند انجام دهد! (حرکات ضروری)

 

 

در این کلیپ ها چندتا از ساده ترین و در عین حال ضروری ترین نکات و تکنیک های دفاع شخصی را که برای محافظت از شما ضروری است به شما آموزش می دهیم.

 

 

 

این درست است که ما سازمان های اجرای قانون را داریم و آنها کار خود را انجام می دهند، اما آیا واقعا می خواهید زمانی که با یک مهاجم روبرو هستید، به کمک فردی که چندین مایل دورتر از شماست امیدوار باشید؟ اینجا همان جایی است که این تکنیک های دفاع از خود را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید شخصی که تلاش می کند تا شما را بترساند وبر شما مسلط شود را شکست دهید و حتی او را به پلیس تحویل دهید.

 

 

وضعیت دیگری که ممکن است با آن مواجه شوید، رویارویی با اراذل و اوباش و افراد غیرمتمدن دریک بیابان است. با وجود اینکه باورش برایمان سخت است ولی راهزنانی وجود دارد که از طریق جنگل ها عبور و مرور میکنند و در کمین یک شخص معترض که به تنهایی سفر می کند یا یک گروه که به نظرآسیب پذیر و بی دفاع میباشد هستند. آنها از این واقعیت استفاده می کند که هیچ کس در اطراف برای کمک وجود ندارد و آنها می توانند تجهیزات و وسایل مورد نیازشما (که برای شما بسیار باارزش است) و حتی همه پول نقدی را که همراه خود دارید به سرقت ببرند.

اگرشما ندانید که چگونه از خودتان دفاع کنید موقعیت دشواری پیدا خواهید کرد. گذشته از اینکه چقدر شما ترسیده اید و نفس خودتان را تکه تکه کرده اید واقعیت این است که حال باید بحران نبود تجهیزات و آب و غذا را در یک بیابان مدیریت کنید و ببینید چگونه یک ماجراجویی در فضای باز که خیلی خوب شروع شد، می تواند به یک کابوس واقعی تبدیل شود.

بنابراین، علی رغم تصور شما، ممکن است خود را در یک موقعیت چهره به چهره با مهاجم پیدا کنید. صرف نظر از اندازه شما، آموزش قبلی و یا این که شما یک مرد یا یک زن هستید، چندین روش اصلی دفاع شخصی وجود دارد که می تواند به شما در حمله مهاجم شما کمک کند.

 

 

توجه: این حرکات هم برای آقایان کاربرد دارد و هم بانوان!


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 65

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما